FECEC i Ecoceutics llancen per segon any la campanya “No siguis cacahuet, pelar-se és qüestió de segons”

El claim “no siguis cacauet, pelar-se és qüestió de segons” respon a la necessitat de protegir-se la pell durant l’any i en concret a l’estiu.

1. ecoceutics cacauet

Aquest any la campanya implantada a les farmàcies durant el mes d’abril, segueix amb l’objectiu del 2017: personalitzar la crema solar segons cada tipologia de pell. El grup de farmàcies afirma que “és important que cada persona protegeixi la seva pell amb el producte que millor se li adapta. Tenim magnífics laboratoris com Avène, Isdin o La Roche Posay que inverteixen en la creació de productes dermatològics específics per a la cura de la pell i com a farmacèutics tenim el compromís de fer-ho saber a totes les persones que venen a farmàcies ecoceutics ”

Per donar sentit a l’objectiu s’ha creat una roda de peu, on cada persona busca la seva tipologia de pell i automàticament apareixen les referències que són adequades que protegiran la seva pell de manera correcta i segura.

A més, la campanya incorpora una promoció a manera de descompte per alçada on cada farmàcia escull el criteri de descompte. Algunes d’elles per incrementar la protecció dels més petits realitzen a menys alçada, més descompte. No obstant, altres han decidit fer proporcional el descompte a l’alçada dels seus clients. Una manera simpàtica de dinamitzar la farmàcia.